Linki sponsorowane




Skuteczna promocja strony www w Internecie w dzisiejszych czasach powinna przebiegać wielotorowo. Wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania – zapewniona pozycjonowaniem – to nie wszystko.

Bardzo skuteczną i atrakcyjną w swojej formie jest reklama poprzez boksy reklamowe (np. Google AdWords), zwana również reklamą kontekstową, linkami sponsorowanymi itp.

Boksy z Państwa reklamą wyświetlają się dwojako – obok wyników wyszukiwania w Google oraz na stronach partnerskich programu, związanych tematycznie z Państwa stroną (częstokroć nawet na stronach konkurencji).

Wykupienie boksów reklamowych jest świetnym rozwiązaniem praktycznie na każdym etapie promocji strony:

1. W przypadku strony zupełnie nowej, zanim pozycjonowanie przyniesie jakiekolwiek efekty wykupienie boksów spowoduje natychmiastowe pojawienie się w Google.

2. Strony pozycjonowane na trudne frazy, gdy pozycje zmieniają się z powodu dużej konkurencji, dzięki boksom cały czas utrzymują odpowiedni poziom odwiedzających.

3. Strony dobrze wypozycjonowane ugruntowują boksami reklamowymi swoją markę  – informacja o serwisie pojawia się wtedy w wielu miejscach. Coraz większy procent klientów mając do wyboru wynik wyszukiwania oraz boks reklamowy wybiera właśnie tę drugą formę, kojarząc ją z profesjonalnym podejściem reklamującej się firmy.

Zaletą kampanii reklamowej poprzez boksy jest możliwość konfiguracji i pełnej kontroli nad wydatkami – można określić dzienny budżet, cenę za kliknięcie w  reklamę itd. – Państwo płacicie tylko i wyłącznie za konkretne kliknięcia w reklamę. A my pobieramy drobną prowizję za każde kliknięcie.

Dostępne statystyki pozwalają na sprawdzenie np. z jakich lokalizacji geograficznych następowały wejścia na stronę.

Mamy do zaoferowania długofalową opiekę nad Państwa kampanią reklamową w Google AdWords – konfigurację, dobór fraz, projekty boksów, buttonów reklamowych, analizę statystyk itd.

Wszystkich Państwa zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania.